Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczna odpowiedzialność w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Social responsibility in creating the image of the company
Autorzy:
Anna Krzysztofek
Tematy:
społeczna odpowiedzialność biznesu
wizerunek
przedsiębiorstwo
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorstwa, aby utrzymać się na rynku, muszą dostosowywać się do ciągle zmieniającego się otoczenia, a także budować swój pozytywny wizerunek. Do budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa służy wiele instrumentów. Od pewnego czasu zwraca się uwagę na wzrastające znaczenie informacji dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Hipotezą niniejszej pracy jest, iż zastosowanie narzędzi CSR wpływa pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa. Głównym celem artykułu jest podkreślenie roli społecznej odpowiedzialności w tworzeniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, a także prezentacja korzyści ze stosowania społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach w celu budowania wizerunku wśród interesariuszy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies