Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INTERACTION EFFECT OF COUNTRY OF MANUFACTURE AND BRAND AWARENESS ON MALAYSIAN YOUNG ADULTS PURCHASE INTENTION OF LOW INVOLVEMENT PRODUCT

Tytuł:
INTERACTION EFFECT OF COUNTRY OF MANUFACTURE AND BRAND AWARENESS ON MALAYSIAN YOUNG ADULTS PURCHASE INTENTION OF LOW INVOLVEMENT PRODUCT
WPŁYW INTERAKCJI POMIĘDZY KRAJEM PRODUKCJI A ŚWIADOMOŚCIĄ MARKI NA INTENCJĘ ZAKUPU PRODUKTU O NISKIM STOPNIU ZAANGAŻOWANIA PRZEZ MŁODYCH DOROSŁYCH W MALEZJI
Autorzy:
Chui Seong Lim
Kay Tze Hong
Siew Chin Wong
Louisa Hew Wei Yee
Data publikacji:
2021-03
Tematy:
Country of Manufacture
Brand Awareness
Interaction
Low Involvement Product
Importance and Performance Matrix (IPMA)
Kraj produkcji
świadomość marki
interakcja
produkt o niskim zaangażowaniu
IPMA
Język:
angielski
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study aims to examine the interaction effect of country of manufacture and brand awareness, packaging and price impact on the purchase intention of toothpaste among young adults in Malaysia. As previous studies show, the country of origin should not be taken as a single clue, as it exaggerates the country of origin effect. This study evaluates the effect of the country of origin effect on the low-involvement good (toothpaste). The Cue Utilization Theory was used to explain how the consumer uses product cues to rate a product before making a purchase decision. Study data are analysed using SmartPLS. The results of this study showed that all variables influence consumer purchase intention for toothpaste. IPMA analysis showed that the interaction effect of the country of manufacture and brand awareness are important factors.

Celem niniejszego opracowania jest zbadanie wpływu interakcji pomiędzy krajem produkcji a świadomością marki, opakowaniem i ceną na intencję zakupu pasty do zębów wśród młodych dorosłych w Malezji. Jak pokazują wcześniejsze badania, kraj pochodzenia nie powinien być traktowany jako pojedyncza wskazówka, ponieważ wyolbrzymia on efekt kraju pochodzenia. Niniejsze badanie ocenia wpływ efektu kraju pochodzenia na dobro o niskim stopniu zaangażowania (pastę do zębów). Teoria Wykorzystania Wskazówek została wykorzystana do wyjaśnienia, w jaki sposób konsument wykorzystuje wskazówki dotyczące produktu do oceny produktu przed podjęciem decyzji o zakupie. Dane z badania analizowane są za pomocą programu SmartPLS. Wyniki badania wykazały, że wszystkie zmienne wpływają na intencję zakupu pasty do zębów przez konsumenta. Analiza IPMA wykazała, że efekt interakcji kraju produkcji i świadomości marki są istotnymi czynnikami.

Available in Open Access (Open Access)

Publikacja w otwartym dostępie (Open Access)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies