Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Odpowiedzialność społeczna jako kryterium oceny wstępnej i okresowej dostawców

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna jako kryterium oceny wstępnej i okresowej dostawców
Autorzy:
Urbaniak Maciej
Tematy:
ocena dostawców
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
zarządzanie łańcuchem dostaw
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji społecznej odpowiedzialności jako kryterium oceny wstępnej i okresowej dostawców. W ostatnim czasie można zauważyć, iż coraz więcej przedsiębiorstw (a zwłaszcza międzynarodowych koncernów), wdrażając swoje strategie oparte na idei zrównoważonego rozwoju, ocenia i kwalifikuje swoich dostawców, kierując się standardami etyki w prowadzeniu działalności gospodarczej. W artykule przeanalizowano wymagania stawiane przez koncerny międzynarodowe swoim dostawcom w zakresie wdrażania elementów koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Podmioty gospodarcze będące nabywcami nie ograniczają się wyłącznie do stawiania rygorystycznych wymagań dostawcom. Wiele koncernów międzynarodowych oferuje swoim dostawcom specjalne programy wsparcia w zakresie wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies