Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Third dimension of e-commerce

Tytuł:
Third dimension of e-commerce
Autorzy:
Maria Pietruszka
Marian Niedźwiedziński
Tematy:
e-commerce
3D virtual worlds
multi-user environments
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article provides an overview and analysis of various forms of commerce in the three-dimensional virtual worlds. It takes into account technological, economic and psychological factors. The article tries to classify business models based on the roles of actors involved in trade and on the nature of virtual worlds. These issues are illustrated from the transformation perspective of the Web 2.0 site, and in the future 3D Internet.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies