Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selling Luxury Wrist Watches Online. A Content Analysis of Web Sites

Tytuł:
Selling Luxury Wrist Watches Online. A Content Analysis of Web Sites
Autorzy:
Joanna Motta
Maria Barbosa
Tematy:
Sprzedaż internetowa
Internet sale
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper analyses the way in which luxury wrist watch companies recur to new media to communicate and sell their products. The online brand communication strategies, including the brand's positioning, of 19 luxury wrist watch manufacturers were identified on hand of its web sites by using the thematic content analysis methodology, as a qualitative and a quantitative measurement instrument.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies