Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Epistemická přesvědčení v dějepise

Tytuł:
Epistemická přesvědčení v dějepise
EPISTEMIC BELIEFS IN HISTORY EDUCATION
Autorzy:
Ripka Vojtěch
Sýkorová Pavla
Tematy:
epistemic cognition
historical thinking
inquiry-based learning
history education
history teachers
History+ project
Język:
czeski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The theory of epistemic beliefs has proven valuable in advancing history education through inquiry-based learning. This study uses mixed methods to examine teachers’ epistemic beliefs in the History+ project. New analytical terms are proposed to differentiate the depth and situatedness of epistemic beliefs in order to address the discrepancies between the theory and the new findings, and a set of hypotheses is put forward to enhance the theory.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies