Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał społeczny w koncepcji organizacji inteligentnej na przykładzie msp przetwórstwa żywnościowego z wybranych powiatów Wielkopolski

Tytuł:
Kapitał społeczny w koncepcji organizacji inteligentnej na przykładzie msp przetwórstwa żywnościowego z wybranych powiatów Wielkopolski
Social capital in concept of intelligent organisation, as exemplified by food sector smes in selected districts of Wielkopolskie region
Autorzy:
Małgorzata Gajowiak
Tematy:
INTELLIGENT ORGANISATION
INTELLECTUAL ENTREPRENEURSHIP
HUMAN CAPITAL
SOCIAL CAPITAL
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Due to the ongoing globalisation of the markets, and thus increasing unpredictability of the business environment, the concept of intelligent organisation based on the intelligence of human resources is gaining significance. However, in order to effectively use the knowledge, skills and experience of individual employees, and to transfer knowledge, it has become necessary to also take into account the social capital represented by such resources as trust, loyalty and credibility. Therefore, the main objective of this paper is to prove the significance of social capital for intellectual entrepreneurship. Business entities which take social capital into consideration might count on gaining new competitive advantages, associated, e.g., with information, innovation or communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies