Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój nowego produktu poprzez wykorzystanie koncepcji zarządzania designem

Tytuł:
Rozwój nowego produktu poprzez wykorzystanie koncepcji zarządzania designem
New Produkt Development by Using of the Concept of Design Management
Autorzy:
Dziadkiewicz Anna
Tematy:
new product development
design management
customer’s needs
rozwój nowego produktu
zarządzanie designem
potrzeby klienta
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It was said, that only products that fulfill customer needs, are profitable. Today, in the era of the Internet, globalization and unrestricted access to information, the ability to produce even unique product is not always a guarantee of success. Designers, marketers and managers try to recognize and satisfy their customers. However, it turns out that the customer doesn’t dictate them his needs, but they have the main role – they must create these needs in the mind of the recipient. The paper shows the necessity of the new look at the customer’s language, redefinition the meaning of his needs and the role of design management in the process of creating a new product.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies