Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Coaching culture in the context of the emergence of creative class

Tytuł:
Coaching culture in the context of the emergence of creative class
Autorzy:
Sławomir Kotylak
Mariola Michałowska
Wiesław Danielak
Data publikacji:
2015-12-01
Tematy:
creative industry
coaching culture
creative class
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper is to present on the basis of the study of literature the essence of coaching, the creative industries in the modern economy, the culture of coaching in relation to the creative class as well as issues relating to the development of relations between the client and the coach. The study also pointed out the differences between coaching, counselling and consulting, distinguishing features of modern coaching and highlighted the factors affecting the process of shaping the relationship between the client and the coach. With regard to the creative class coaching extends its alternative development of people and their organizations, based on the values of communication, acceptance of diversity and individuality, strengthening the sense of subjective efficacy and integrity, while expanding individual consciousness. As a result, this enhances the effect of stimulating creativity, which directly affects the development of the creative class as an essential element of the proper functioning of an important sector of the economy, which is the creative industry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies