Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WIZERUNEK W NAZWIE (NA MATERIALE NAZW POLSKICH I ROSYJSKICH KART PŁATNICZYCH)

Tytuł:
WIZERUNEK W NAZWIE (NA MATERIALE NAZW POLSKICH I ROSYJSKICH KART PŁATNICZYCH)
THE CONCEPT OF A POTENTIAL CUSTOMER AS SUGGESTED BY POLISH AND RUSSIAN NAMES OF CHARGE CARDS
Autorzy:
Jóźwiak, Jolanta
Współwytwórcy:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz (Polska)
Data publikacji:
2014-04-01T00:15:13Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
names of charge cards
nomination
business communication
Polish-Russian comparison
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper is to present how the part of the structure of the name can create a picture of a potential client. The Polish and Russian names of charge cards were analyzed and various groups of these names were discussed, for example: the most traditional/standard names of credit and debit cards as well as preferential cards, cards addressed to women, young people and specific, so called, social cards. The similarities and differences of the economic systems of both countries were also taken into consideration.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies