Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

О трансформации стиля русских корпоративных изданий

Tytuł:
О трансформации стиля русских корпоративных изданий
About style transformation of Russian corporate editions
Autorzy:
Райская (Rayskaya), Лариса (Larisa)
Współwytwórcy:
Томский политехнический университет
Data publikacji:
2014-07-14T12:27:56Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is devoted to the tendencies of language and style changes of Russian corporate editions. These tendencies are stipulated by rethinking of affecting function of journalese and publicist style as advertising function that required reconsidering of the whole system of language resources and devices used in corporate editions with domineering advertising function. The anisochronous character of this process in different editions is demonstrated on the discourse material of insurance corporate newspapers. Some peculiarities of effective advertising and publicist discourse connected with actualization of lexico-semantic and grammatical categories as well as implementation of principles and techniques of copy composition are analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies