Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A New Way to Analyse Attribute Risks in Preference Models

Tytuł:
A New Way to Analyse Attribute Risks in Preference Models
Nowy sposób analizy ryzyka w modelach preferencji
Autorzy:
Schwerdt, Ahron J
Współwytwórcy:
Regensburg University
Data publikacji:
2015-02-06T18:00:21Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Koncepcja percepcji ryzyka, wynika z faktu, iż prawie każda decyzja w życiu zawiera ryzyko. Koncepcja ryzyka została też od niedawna wprowadzona do tradycyjnej analizy preferencji. Rozszerzenie tej analizy spowodowało powstanie szeregu studiów empirycznych w dziedzinie badania rynku. Wiele z tych studiów empirycznych nie jest jednak wiarygodne z uwagi na problemy gromadzenia danych za pośrednictwem wywiadów. Powyższe badanie stanowi odpowiedź na pytanie czy bezpośrednie wprowadzenie rozkładu ryzyka do modeli preferencji wywiera wpływ na wewnętrzną i zewnętrzną wartość tych modeli. Okazuje się iż dla celów przewidywań, przy badaniu preferencji respondentów, nie jest konieczne przyporządkowywanie poszczególnym cechom specyficznego rozkładu ryzyka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies