Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pozaantenowe formy rozrywki jako dopełnienie przekazów stacji radiowych w Polsce

Tytuł:
Pozaantenowe formy rozrywki jako dopełnienie przekazów stacji radiowych w Polsce
Forms of entertainment outside the radio studio as a supplement to messages prepared by radio stations in Poland
Autorzy:
Czarnek, Paulina
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej; Łódź, 90-236, ul. Pomorska 171/173
Paulina Czarnek – doktorantka w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Przygotowuje rozprawę doktorską pod kierunkiem prof. Elżbiety Pleszkun-Olejniczakowej na temat rozrywki we współczesnej radiofonii komercyjnej. Uczestniczyła w kilkudziesięciu ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach naukowych, czego efektem stały się publikacje artykułów w monografiach oraz czasopismach naukowych. Współredaktor (z K. Burską) monografii Rozrywka w mediach (Łódź 2012). Wybrane publikacje: The entertaining role of call-out in Polish commercial radio stations, [w:] Radio: Community, Challanges, Aesthetics, red. G. Stachyra, Lublin 2013; Współczesne formy rozrywki w polskim radiu komercyjnym, [w:] Konwergencja mediów masowych i jej skutki dla współczesnego dziennikarstwa, red. M. Gierula, P. Szostok, Katowice 2012
paulina.czarnek@uni.lodz.pl
Data publikacji:
2015-05-25T16:09:57Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
radio
entertainment
tabloidisation
brand
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The situation on the contemporary media market, including radio, has led to the building of a radio network’s value becoming more than just the result of an interesting programme offer that meets listeners’ needs. Listeners also desire other elements that strengthen their attachment to a particular brand. For this reason, radio broadcasters quite often prepare for listeners different forms of entertainment that take place outside the radio studio; examples include summer concert tours, trips to well-known health resorts during winter and summer holidays, New Year’s Eve parties, special-occasion concerts, football matches, etc. This article is a review of entertainment offers that are part of a strategy of interaction with the audience outside of the radio studio and an attempt to evaluate their influence on building the market position of a radio brand.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies