Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA W PROCESIE TWORZENIA WARTOŚCI

Tytuł:
LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA W PROCESIE TWORZENIA WARTOŚCI
Autorzy:
Blaik Piotr
Matwiejczuk Rafał
Tematy:
logistics
value
process
management concept
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One of the ways of reaching the desired market position by a company is to create customer value corresponding to his preferences. Among the value creation processes there is an important place assigned to logistics. It contributes to customer value creation by offering place and time utility for customers. Logistics may be supported in value creation by other cross-sectional management concepts, such as Customer Relationship Management, Business Process Reengineering, Lean Management, Total Quality Management, Time Based Management or Efficient Consumer Response.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies