Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Community-based enterprise export strategy success: Thailand’s OTOP branding program

Tytuł:
Community-based enterprise export strategy success: Thailand’s OTOP branding program
Autorzy:
Sitabutr Vipada
Deephijarn Samart
Data publikacji:
2017-09-15
Tematy:
Microenterprise
OVOP
product quality
satisfaction
trust
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Thailand’s One Tambon One Product (OTOP) branded handicraft and food export program in 2016 reached nearly US$3billion, with products coming from approximately 6,000 community-based enterprises (CBE) and small-medium enterprises (SME) countrywide. The OTOP movement is a global program, with communities in China, Malawi, South Africa, Thailand, Laos, and the Philippines. This study examined the influences of perceived quality, competitiveness, trust, and distribution satisfaction on entrepreneurial export performance strategy using the OTOP product brand. Structural equation modeling used LISREL Version 9.1 to conduct a confirmatory factor analysis and test the hypothesized inter-relationships on the variables influencing export performance strategy. Results showed that product quality, trust, distribution capability, and competitiveness are important factors influencing export performance strategy. It was also interesting to note that the majority of the 500 entrepreneurs (94.4%) either owned or worked in groups that had 50 or less employees.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies