Tytuł pozycji:
WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIA PROMOCJI TURYSTYKI UZDROWISKOWEJ
Komunikacja marketingowa odpowiada za sukces wielu przedsięwzięć biznesowych. Działania
promocyjne są szczególnie istotne na rynku usług, w tym rynku usług turystycznych. Walka o klienta
dotyczy nie tylko turystyki wypoczynkowej czy biznesowej, ale także turystyki uzdrowiskowej.
Zakres działań promocyjnych jest szeroki, poczynając od reklam telewizyjnych i prasowych,
a kończąc na mediach społecznościowych. Co więcej, marketerzy używają niestandardowych
narzędzi w kampaniach promocyjnych, traktując je jako prostsze i bardziej efektywne dla pozyskania
potencjalnych klientów. Celem pracy było dokonanie przeglądu narzędzi promocyjnych
na rynku turystyki uzdrowiskowej.
Marketing communications stands at the market position of every business now. Especially the
promotion is very important on the service market, which includes tourism. The fight for the consumer
is not only among business or leisure tourism but also among health tourism participants.
The range of promotion tools is very large from traditional newspaper and television advertising
to modern web media. What’s more, marketers are increasingly eager to use non-standard tools
in promotional campaigns, making it easier and more effective to reach potential customers. The
work is an overview of contemporary promotion tools on the health tourism market.