Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mothers perspective on the functioning of a family with a child with special communication needs – preliminary research

Tytuł:
Mothers perspective on the functioning of a family with a child with special communication needs – preliminary research
Autorzy:
Konieczna, Iwona
Data publikacji:
2021-12-18
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Tematy:
family
mothers
special communication needs
children with special communication needs
Źródło:
Szkoła Specjalna; 2021, LXXXII(5); 360-369
0137-818X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the results of preliminary research on the mothers’ perspective on the functioning of a family with a child with special communication needs. The goal was to gain an insight into the experiences of mothers of children with special communication needs in different areas of life and to understand the factors that influence their experiences. The following areas of the mothers’ experiences in the functioning of a family were identified: the doing everyday activities, spending free time, relationships between family members and mothers' ideas about the future of a family with a child with special communication needs. The research employed individual case studies and the in-depth interview technique.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies