Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształcenie hybrydowe w dobie kryzysu – zagrożenie czy szansa rozwojowa?

Tytuł:
Kształcenie hybrydowe w dobie kryzysu – zagrożenie czy szansa rozwojowa?
Hybrid Learning in the Time of the Crisis – a Threat or a Chance for Development?
Autorzy:
Kozubska, Alicja
Współwytwórcy:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe WSG
Słowa kluczowe:
kształcenie
zagrożenie
kryzys
epidemia
zmiana
szansa rozwojowa
Język:
polski
ISBN, ISSN:
24509760
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20655  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W dobie kryzysu związanego z epidemią przed systemem kształcenia na poziomie wyższym stanęło wiele wyzwań. Konieczność zorganizowania procesu kształcenia i weryfikacji efektów w sposób odmienny od tradycyjnego w wielu przypadkach była postrzegana jako problem i zagrożenie. Dotychczasowe doświadczenia uczelni, głównie w zakresie realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, okazywały się bardzo przydatne w tej sytuacji. W artykule analizuję wpływ sytuacji kryzysu na proces kształcenia w uczelniach, głównie na przykładzie Wyższej Szkoły Gospodarki, sposoby radzenia sobie z tym kryzysem, przyczyny pojawiających się trudności. Przede wszystkim jednak próbuję wskazać, że potraktowanie tej sytuacji jako szansy rozwojowej umożliwia skuteczniejsze działanie i stwarza perspektywy na przyszłość.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies