Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek polskich uczelni w przestrzeni wirtualnej

Tytuł:
Wizerunek polskich uczelni w przestrzeni wirtualnej
Autorzy:
Rutkowska, Edyta
Filipowicz, Aleksandra
Dragun, Łukasz
Prościo, Karolina
Współwytwórcy:
Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
social media
szkoły wyższe
przestrzeń wirtualna
media społecznościowe
wizerunek
nauka
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20877  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem artykułu jest porównanie polskich uczelni pod kątem wykorzystywanych przez nie mediów społecznościowych. Na potrzeby realizacji celu wykorzystano następujące metody badawcze: analizę i krytykę piśmiennictwa oraz metody statystyczne. Na podstawie zgromadzonych danych z portalu Instagram dokonano porównania liczby publikowanych postów w przeliczeniu na rok. Wyniki zostały zaprezentowane za pomocą wykresów oraz dodatkowo przeanalizowane, zarówno pod kątem czasu, który upłynął od publikacji pierwszego postu jak i ilości udostępnianych treści. Analiza skupiała się na porównaniu różnych profili szkół wyższych, którymi były uczelnie techniczne, uniwersytety oraz uniwersytety medyczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies