Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język polityki podczas kampanii wyborczej 2011 roku

Tytuł:
Język polityki podczas kampanii wyborczej 2011 roku
Autorzy:
Jakubowski, Paweł
Współwytwórcy:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo UMCS
Słowa kluczowe:
język polityki
kampania wyborcza
marketing polityczny
ISBN, ISSN:
9788377842614
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/6031  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Paweł Jakubowski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies