Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej

Tytuł:
Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej
Autorzy:
Dolata, Roman
Sitek, Michał
Współwytwórcy:
Instytut Badań Edukacyjnych
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Instytut Badań Edukacyjnych
Słowa kluczowe:
edukacja
edukacyjna wartość dodana
testy
wskaźniki EWD
egzaminy
efektywność nauczania
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788365115553
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9534  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Piąte wydanie „Raportu o stanie edukacji” poświęcono systemowi egzaminacyjnemu. Eksperci IBE wyjaśniali, dlaczego egzaminy są tak ważne, jakie są wady i zalety systemu egzaminacyjnego, oraz w jaki sposób egzaminy mogą pomóc w doskonaleniu pracy szkoły. Czy i jak z wyników egzaminacyjnych korzystają dyrektorzy szkół i nauczyciele? Omówione zostało także zjawisko uczenia pod testy – ćwiczenia tych formatów wypowiedzi, sposobów rozwiązywania zadań, które były na poprzednich egzaminach lub znajdują się w informatorze Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Szkoły, zwłaszcza w dużych miastach, starają się dobierać uczniów i stosują rozmaite techniki

Europejski Fundusz Społeczny, Ministerstwo Edukacji Narodowej

Instytut Badań Edukacyjnych / Educational Research Inst

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies