Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wiedza o reklamie : [od pomysłu do efektu]

Tytuł:
Wiedza o reklamie : [od pomysłu do efektu]
Współwytwórcy:
Janiszewska, Karolina
Korsak, Rafał
Nierenberg, Bogusław
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
Nowińska, Ewa
Lewiński, Piotr
Kwarciak, Bogusław
Zimny, Rafał
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Park Edukacja
Wydawnictwo Szkolne PWN
Słowa kluczowe:
advertising
reklama
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, A 624426 III
Język:
polski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/909462/edition/873103  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies