Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

La persuasion au service des grandes causes : une étude comparative franco-polonaise des campagnes sociétales contre la discrimination raciste, homophobe et sérophobe

Tytuł:
La persuasion au service des grandes causes : une étude comparative franco-polonaise des campagnes sociétales contre la discrimination raciste, homophobe et sérophobe
Autorzy:
Woch, Agnieszka
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Słowa kluczowe:
perswazja (psychologia)
Francja
reklama społeczna
dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
slogany reklamowe
Rzeczpospolita Polska (RP)
rasizm
język polski
język francuski
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 006520
Język:
francuski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/edition/928242  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
eBook
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ière édition

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies