Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją

Tytuł:
Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją
Współwytwórcy:
Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Red.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Słowa kluczowe:
marketing
konsumenci
logistyka (organizacja)
Źródło:
Biblioteka Jagiellońska, A 401680 II 0875, 2
Język:
polski
Prawa:
Copyright
Linki:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/publication/956538/edition/929512  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Seria: Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu,

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies