Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich

Tytuł:
Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich
Autorzy:
Gołąb-Andrzejak, Edyta
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Słowa kluczowe:
relacje
usługi hotelarskie
marketing relacji
jakość relacji
Język:
polski
ISBN, ISSN:
1896382X
16406818
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/13382  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dynamicznie rozwijająca się konkurencja na polskim rynku usług hotelarskich, szczególnie w ostatnim czasie, w perspektywie EURO 2012, powoduje, że ważnym elementem budowania pozycji konkurencyjnej są relacje. Za kluczowe, w kontekście koncepcji marketingu relacji, uważa się więzi z klientami. Stworzenie i utrzymywanie relacji ze stałymi klientami pozwala na utrzymanie się na rynku. Chcąc wykazać skuteczność działań podejmowanych w tym zakresie, przeprowadzono badania na wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis, która, przy uwzględnieniu kryterium wielkości sieci hotelowych w Polsce, jest niekwestionowanym liderem na rynku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies