Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fields for/of Creativity in Distance Learning

Tytuł:
Fields for/of Creativity in Distance Learning
Autorzy:
Krzyżewska, Jolanta
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
cognitive psychology
creativity
artificial intelligence
distance learning
creative education
Turing’s test
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071663
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/15504  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Extending applications of computer technologies in distance learning make it similar to all other forms or modes of education. In distance learning, both in its strict sense and broad sense (of education with the computer), there are vast possibilities of applying the assumptions of creative teaching, similarly to other educational forms. These possibilities depend not only on people’s (self-)awareness but also (proportionally to it) on the possibilities of more and more advanced computer programmes (software). This positive feedback results in constant increasing of the Turing’s test requirements as a specific measure of the technology defining modern times.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies