Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa

Tytuł:
Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa
Autorzy:
Matwiejczyk, Anna
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Akademia Zarządzania (Academy of Management) Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
Twitter
Instagram
marketing internetowy
media społecznościowe
marka
Facebook
Netflix
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/18621  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Media społecznościowe szybko stają się jednym z najważniejszych kanałów marketingu internetowego, który zapewnia wiele korzyści dla organizacji. Chodzi tu głównie o zwiększenie zasięgu działalności, ponieważ dzięki nim możliwe jest dotarcie do milionów potencjalnych klientów na całym świecie. Lekceważąc te narzędzie, traci się szansę na skuteczne rozpowszechnienie informacji o swojej marce i produkcie. Nie można nie zauważyć, że marketing w mediach społecznościowych pozytywnie oddziałuje na start-upy i budowanie wizerunku marek. Poprzez regularną aktualizację odpowiedniej strategii marketingowej mediów społecznościowych, doprowadzi to do zwiększenia odwiedzalności portali, skuteczniejszego pozycjonowania, silniejszej lojalności wobec marki, wyższej satysfakcji klientów oraz możliwości nawiązania z nimi trwalszych relacji. Praktyka biznesu wskazuje, że im wcześniej podjęte i bardziej systematycznie rozpoczęte są działania w tej sferze, tym bardziej widoczne są efekty (Według danych statystycznych, które zostały opublikowane w 2019 roku na całym świecie jest obecnie 3,2 mld użytkowników social mediów. Stanowi to około 42% całkowitej obecnej populacji. W związku z tym firmy są w stanie dotrzeć do znacznej liczby potencjalnych odbiorców swoich usług, około 73% marketerów internetowych zgadza się, że ich wysiłki w zakresie wdrażania strategii marketingowej w mediach społecznościowych dla ich biznesu są skuteczne [https://www.lyfemarketing.com, 15.04.2019]).Na podstawie literatury oraz przeprowadzonych badań danych zastanych było możliwe ustalenie, że Netflix obecnie przoduje pod względem treści - niezależnie od tego, czy chodzi o całą dostępną treść, czy tylko treść oryginalną. Netflix znacznie wyprzedza konkurencję, a zwłaszcza poprzez swoje działania w social mediach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies