Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Business culture of corporate giant – a case study of Google company

Tytuł:
Business culture of corporate giant – a case study of Google company
Autorzy:
Beltrán, Hugo Cárcel
Gulc, Aleksandra
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
innovation
technology
motivation
human resources
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/20486  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of the article is to analyse the corporate and business culture of the multinational enterprise on the basis of case study of Google company. The article is mainly focused on the key aspects such as the motivation of the employees or the incentive system developed. Other important issues for the company will also be addressed, such as the role of creativity and innovation. The article reveals the key success factors of the international giant – Google company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies