Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja uczniów cudzoziemskich w polskich szkołach w czasie pandemii – przegląd badań

Tytuł:
Edukacja uczniów cudzoziemskich w polskich szkołach w czasie pandemii – przegląd badań
Autorzy:
Stankiewicz, Katarzyna
Żurek, Anna
Data publikacji:
2022-03
Wydawca:
Biuro Analiz Sejmowych
Słowa kluczowe:
Polish school
migration
uczeń cudzoziemski
migrant student
crisis remote education
pandemia COVID-19
polska szkoła
kryzysowa edukacja zdalna
język polski jako obcy
Polish as a foreign language
COVID-19
migracja
COVID-19 pandemic
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20802404
2082‑0658
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/21270  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The COVID-19 pandemic has affected the educational system in Poland, especially in the field of teaching the Polish language to migrant children. The aim of this article is to present the results of a review of available scientific studies and other research reports on the situation of this group during the pandemic. The summary of the article contains conclusions on the potential long-term consequences of the pandemic period for the functioning of migrant children in Polish schools, their educational progress, including learning the Polish language, as well as the process of social and cultural integration, taking into account the whole family.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies