Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Социо-культурные условия развития средств массовой информации Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju mass mediów

Tytuł:
Социо-культурные условия развития средств массовой информации Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju mass mediów
The Socio - Cultural Determinants of the Mass Media Development
Autorzy:
Roguska, Agnieszka
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Національний центр «Мала академія наук України»
Słowa kluczowe:
глобальные СМИ
edukacja społeczna
локальные СМИ
local media
cultural education
культурное образование
edukacja kulturowa
edukacja medialna
социальное образование
social education
media lokalne
global media
media globalne
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
ДК № 4663 від 04.12.2013
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/3314  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Agnieszka Roguska

The article outlines a mass media functioning within social and cultural transformations. It presents the process of development and operation of said media in a selection of scientific concepts of various writers. The media form a large part of cultural reality, whereas their influence upon numerous areas of human activity is constantly expanding and growing. Статья рассматривает функционирование глобальных и локальных средств массовой информации на фоне социокультурных преобразований. В ней показано развитие и деятельность средств массовой информации в избранных научных концепциях разных авторов. СМИ являются большим отрезком культурной действительности, а их влияние на раные сферы деятельности человека все более распространяется и усиливается. Artykuł przybliża funkcjonowanie mediów globalnych i lokalnych na tle przeobrażeń społeczno-kulturowych. Ukazuje rozwój i działalność tychże mediów w wybranych koncepcjach naukowych różnych autorów. Media to duży wycinek kulturowej rzeczywistości a ich wpływ na różne obszary działalności człowieka jest coraz bardziej rozległy i przybiera na sile.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies