Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of Customer Satisfaction Index on the example of office rental services

Tytuł:
Use of Customer Satisfaction Index on the example of office rental services
Autorzy:
Staszków, Michał
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Department of Economic and Wood Industry Management, Poznań University of Life Sciences
Słowa kluczowe:
innovation
technology park
satisfaction
loyalty
science and technology park
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
16403622
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/7733  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Along with the development of following marketing concepts, companies operating both locally and globally, have begun to focus more on clients itself and on their needs. The use of Customer Satisfaction Index allows to specify customers needs and how satisfied they are with provided services or purchased products. Author presents in the article the concept of CSI and shows the practical application of it using an example of office space services provided by one of Polish technology parks.

Michał Staszków

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies