Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM

Tytuł:
Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM
Autorzy:
Tomczyk, Przemysław
Dobiegała-Korona, Barbara
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Słowa kluczowe:
marketing relacji
wartość klienta
zarządzanie wartością klienta
customer relationship management
Język:
polski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/8269  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this work the analysis of practical usage of customer's value management conception has been presented. Its efficacy has been shown by the strategy of allocation of resources used for communications actions and the influence of the conception on enterprises value.

Koncepcja zarządzania wartością klienta jest coraz częściej wykorzystywana w praktyce gospodarczej. Wyniki prowadzonych badań potwierdziły ścisłe powiązanie wartości klienta z wartością przedsiębiorstwa. Działania marketingowe prowadzone na podstawie segmentacji klientów prowadzą do pozytywnych rezultatów.

Przemysław Tomczyk

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies