Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka jako czynnik determinujący zachowania zakupowe konsumentów firmy LPP S.A.

Tytuł:
Marka jako czynnik determinujący zachowania zakupowe konsumentów firmy LPP S.A.
Autorzy:
Pańka, Angelika. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Zakupy
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Odzież
Marka (ekonomia)
LPP (firma)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie autorstwa - Bez Utworów Zależnych 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronie 146.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies