Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja internetowa czynnikiem przewagi konkurencyjnej jednostek samorządu terytorialnego : (na przykładzie doświadczeń w gminie Busko-Zdrój) = Online promotion as a source of competitive advantage for local government units : a case study of the Busko-Zdrój commune

Tytuł:
Promocja internetowa czynnikiem przewagi konkurencyjnej jednostek samorządu terytorialnego : (na przykładzie doświadczeń w gminie Busko-Zdrój) = Online promotion as a source of competitive advantage for local government units : a case study of the Busko-Zdrój commune
Autorzy:
Gawior, Paweł
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki
Zrobek, Janusz
Data publikacji:
2014
Tematy:
Samorząd terytorialny - Polska
Busko-Zdrój (woj. świętokrzyskie)
Marketing elektroniczny - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr.

Tekst równol. pol., ang., streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies