Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profesjonalizm nauczyciela w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przestrzeni szkoły włączającej - doniesienie z badań = Teacher’s professionalism in working with a student with special educational needs in the space of an inclusive school - research report

Tytuł:
Profesjonalizm nauczyciela w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przestrzeni szkoły włączającej - doniesienie z badań = Teacher’s professionalism in working with a student with special educational needs in the space of an inclusive school - research report
Autorzy:
Gunia, Grażyna. Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Gałuszka, Izabella. Autor
Ochman, Agnieszka. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Studenci
Przydatność zawodowa
Edukacja włączająca dbn
Nauczyciele
Kraków (woj. małopolskie)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 323-324.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies