Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychospołeczne funkcjonowanie uczniów klas siódmych w zreformowanej szkole podstawowej w kontekście zdrowia psychicznego = Psychosocial functioning of seventh form students in the reformed primary school in the context of mental health

Tytuł:
Psychospołeczne funkcjonowanie uczniów klas siódmych w zreformowanej szkole podstawowej w kontekście zdrowia psychicznego = Psychosocial functioning of seventh form students in the reformed primary school in the context of mental health
Współwytwórcy:
Lewicka-Zelent, Agnieszka Autor
Trojanowska, Ewa Autor
Wydział Pedagogiki i Psychologii (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
Tematy:
Uczniowie
Lublin (woj. lubelskie)
Nauczyciele
Postawy
Szkoły podstawowe
Rozwój psychospołeczny
Klasa 7
Zdrowie psychiczne
Spostrzeganie
Rodzice
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 143-144.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma psychologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies