Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cultural foundations for neoliberal capitalism : consumer and corporate culture

Tytuł:
Cultural foundations for neoliberal capitalism : consumer and corporate culture
Współwytwórcy:
Czubocha, Krzysztof Autor
Rejman, Krzysztof Autor
Wydział Zarządzania (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Instytut Stosunków Międzynarodowych (Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza ; Jarosław)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Jakość życia
Konsumpcja (ekonomia)
Kapitalizm
Społeczeństwo konsumpcyjne
Neoliberalizm
Kultura organizacyjna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 98-100.

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies