Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wzorce dobrobytu i luksusu w przekazie reklamowym a ich wpływ na poziom konsumpcji

Tytuł:
Wzorce dobrobytu i luksusu w przekazie reklamowym a ich wpływ na poziom konsumpcji
Autorzy:
Makowski, Michał (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Wydział Zarządzania (Powiślańska Szkoła Wyższa ; Kwidzyn)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Teoria wyboru konsumenta
Polska
Dobra luksusowe
Handel
Konsumenci (ekonomia)
Reklama
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronie 51.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma prawniczego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies