Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie strategii współpracy w projekcie sieciowym na rynku b2b : studium przypadku

Tytuł:
Kreowanie strategii współpracy w projekcie sieciowym na rynku b2b : studium przypadku
Autorzy:
Kot, Mateusz (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Współdziałanie
Sieć komputerowa
Relacje biznesowe
Ogrodnictwo
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 74-75.

case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies