Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Learning by doing" a pokolenie Z na przykładzie realizacji projektu "UPoluj kulturę!"

Tytuł:
"Learning by doing" a pokolenie Z na przykładzie realizacji projektu "UPoluj kulturę!"
Autorzy:
Król, Magdalena B. Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Studenci
Pokolenie Z
Szkolnictwo wyższe
Kompetencje medialne
Instytut Nauk o Informacji (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Metody nauczania
E-learning
Animacja kultury
Kraków (woj. małopolskie)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma bibliotekarskiego

Bibliografia, netografia na stronach 325-326.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies