Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Benefits and barriers to cooperation in the process of building a place?s brand : perspective of tourist region stakeholders in Poland

Tytuł:
Benefits and barriers to cooperation in the process of building a place?s brand : perspective of tourist region stakeholders in Poland
Współwytwórcy:
Barkun, Yauheniya Autor
Glińska, Ewa (ekonomia) Autor
Politechnika Białostocka
Kiryluk, Halina Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Marka (ekonomia)
Marketing terytorialny
Polska
Turystyka
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 3.0 Ogólny
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 304-307.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies