Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Vladimir Nabokov o antywartościach - popkultura, reklama, konformizm = Vladimir Nabokov about antiquities - pop culture, advertising, conformism

Tytuł:
Vladimir Nabokov o antywartościach - popkultura, reklama, konformizm = Vladimir Nabokov about antiquities - pop culture, advertising, conformism
Autorzy:
Grygiel, Monika Autor
Współwytwórcy:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Chełm)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Konformizm
Nabokov, Vladimir (1899-1977)
Kultura popularna
Reklama
Literatura rosyjska
Literatura amerykańska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma filologicznego

Bibliografia na stronach 167-168.

Tytuł równoległy polski, angielski.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies