Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing relacji w obrębie sieci dilerskiej - studium przypadku przedsiębiorstwa SaMASZ Sp. z o.o. = Relationship marketing within the dealer network - a case study of SaMASZ enterprise

Tytuł:
Marketing relacji w obrębie sieci dilerskiej - studium przypadku przedsiębiorstwa SaMASZ Sp. z o.o. = Relationship marketing within the dealer network - a case study of SaMASZ enterprise
Autorzy:
Snarska, Sandra Autor
Współwytwórcy:
Politechnika Białostocka
Data publikacji:
2021
Tematy:
Przedsiębiorstwo handlowe
Polska
Maszyny i narzędzia rolnicze
Zarządzanie relacjami z klientami
Marketing partnerski
SaMASZ (Białystok)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

case study (studium przypadku)

Bibliografia, netografia na stronach 35-36.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies