Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Plany marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw województwa dolnośląskiego

Tytuł:
Plany marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw województwa dolnośląskiego
Autorzy:
Nowak, Milleniusz W.
Współwytwórcy:
Ciurla, Mieczysław
Data publikacji:
2008
Tematy:
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) - marketing - Polska
Województwo dolnośląskie (1999- ) - gospodarka
Marketing - planowanie - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Summary: In the paper marketing plans developed in the small and medium sized enterprises of Lower Silesia Province are analyzed. An assessment of these plans is made. The paper emphasizes the need of the development of training the owners, managers end employees of SME in marketing planning.

Streszczenie: W artykule dokonano analizy planów marketingowych opracowanych w średnich i małych firmach województwa dolnośląskiego. Podjęto próbę oceny tych planów. Podkreślono potrzebę rozwoju kształcenia właścicieli, menedżerów i pracowników MŚP w zakresie planowania marketingowego.

Streszcz. pol., ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies