Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the teacher-educator as important conditions of the process of equating opportunities in acces to education of a poor child

Tytuł:
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the teacher-educator as important conditions of the process of equating opportunities in acces to education of a poor child
Autorzy:
Cęcelek, Grażyna. Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Dziecko zaniedbane
Uczniowie
Polska
Nauczyciele
Ubóstwo
Nierówności społeczne
Dostęp do oświaty
Rodzina
Integracja społeczna
Kreatywność
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 57-59.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies