Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Telewizja a kapitał społeczny

Tytuł:
Telewizja a kapitał społeczny
Television and social capital
Autorzy:
Kreft, Jan
Data publikacji:
2012
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 3.0 Polska
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/nr/archiwum/2-2012.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/15886  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
"Society lost its sense of community, the sense which Alexis de Tocqueville described as the centre of culture" - assumed Robert Putnam. People stopped trusting each other as the atmosphere of mistrust dissuaded from civil life and violated social bonds. The process of ongoing lack of trust has been going on since 1850's and increased along with the spreading of television. This deeply rooted conviction is still present and is sustained by subsequent issues and translations of Putnam's works, while further research are being done to prove the Putman thesis. Only its in-depth reviews allow to ask for "TV acquittal".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies