Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Likus Hotels as an example of a rapidly growing network of boutique hotels in Poland

Tytuł:
Likus Hotels as an example of a rapidly growing network of boutique hotels in Poland
Likus Hotele jako przykład prężnie rozwijającej się sieci hoteli butikowych w Polsce
Autorzy:
Kaczmarczyk, Katarzyna
Słowa kluczowe:
HOSPITALITY, BOUTIQUE HOTELS, ENHANCING
HOTELARSTWO, HOTELE BUTIKOWE, INTENSYFIKACJA
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Given the growing popularity of boutique hotels in Poland, an attempt is made to analyse the developmental process of this kind of hotel in the case of “Likus Hotels & Restaurants”. The subject of the diploma work is therefore “Likus Hotels as an example of the growing network of boutique hotels in Poland”. The discussion focuses on, above all, one of the most interesting and fastest growing boutique hotel groups in Poland. The topic is explored in the theoretical aspect with the support of subject literature and internet research and, in the practical, through a questionnaire and detailed study of the number and make up of hotel guests in the network. The aim of the work is to provide a deeper understanding of the growth of contemporary hotels in Poland and, in particular, the distinct category of boutique hotels and the successful expansion of the Likus Hotel & Restaurant chain.In light of the research results, it is evident that the dynamic development and considerable competition in the field has had a strong impact on differentiating the somewhat avantgarde offer afforded by boutique hotels.

Z uwagi na rosnącą popularność hoteli butikowych w Polsce, podjęto się próby przeanalizowania procesu rozwoju tego typu hoteli na przykładzie sieci „Likus Hotele & Restauracje”. Tematem pracy dyplomowej są zatem „Likus Hotele jako przykład prężnie rozwijającej się sieci hoteli butikowych w Polsce”. Zagadnienie to odnosi się przede wszystkim do jednej z najciekawszych i najszybciej rosnących grup hoteli butikowych w Polsce. Temat ten zrealizowany został w aspekcie teoretycznym w oparciu o literaturę przedmiotu i netografię oraz praktycznym, dzięki przeprowadzonemu badaniu ankietowemu oraz szczegółowym badaniom liczby i struktury gości hotelowych w tej sieci. Celem nadrzędnym niniejszej pracy było pogłębienie wiedzy na temat rozwoju współczesnego hotelarstwa w Polsce, ze szczególnym wyróżnieniem grupy hoteli butikowych, a także ukazanie skutecznej ekspansji polskiej sieci hotelowej „Likus Hotele & Restauracje”.W świetle uzyskanych wyników badań, należy stwierdzić, iż dynamiczny rozwój i duża konkurencja w obszarze hotelarstwa, kładzie silny nacisk na szczególnie wyróżniające się, wręcz awangardowe oferty obiektów hotelarskich do których należą hotele butikowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies