Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Shopping center as a place of manipulation, control and communication with consumer.

Tytuł:
Shopping center as a place of manipulation, control and communication with consumer.
Centrum handlowe jako przestrzeń manipulacji, kontroli i komunikacji marketingowej z jednostką w kulturze ponowoczesnej
Autorzy:
Bławiczak, Marta
Słowa kluczowe:
communication, manipulation, control, consumer, shopping center
manipulacja, komunikacja, konsument, centrum handlowe,
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Work about communication, manipulation and control consumer in shopping center.

Praca poświęcona została zagadnieniom kontroli i komunikacji z konsumentem w przestrzeni centrum handlowego. Ponadto opisane zostały techniki wpływania na zachowanie klientów. W części empirycznej pracy natomiast, autorka przeprowadziła obserwacje podczas zakupów dokonywanych w galerii handlowej przez grupy klientów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies