Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The specificity of marketing communications aimed at children in Poland and France, as exemplified by Danone, Ferrero and Storck

Tytuł:
The specificity of marketing communications aimed at children in Poland and France, as exemplified by Danone, Ferrero and Storck
Specyfika działań komunikacyjnych kierowanych do dzieci w Polsce i we Francji na przykładzie Danone, Ferrero i Storck
Autorzy:
Wyderka, Karolina
Słowa kluczowe:
Komunikacja marketingowa – marketing międzynarodowy – promocja - różnice kulturowe w biznesie - rynek dziecięcy
Children’s market - cultural differences in business – international marketing - marketing communications - promotion
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this thesis is to describe marketing communications aimed at children in Poland and France, as exemplified by Danone, Ferrero and Storck. After the first part which concentrates on a theoretical basis relevant to the subject of international marketing and children marketing, the author passes on a case study research which consists of a content analysis of websites, packagings of selected products and their commercials. This study leads to a conclusion that mentioned companies communicate with children by offering them internet tools, visually attractive packagings and commercials which take into consideration their age. Inspite of some differences, marketing communications, which are devoted to both children and their parents, are truly similar in France and in Poland.

Celem niniejszej pracy jest określenie specyfiki działań komunikacyjnych skierowanych do dzieci w Polsce i we Francji na przykładzie Danone, Ferrero i Storck. Po przedstawieniu zagadnień teoretycznych związanych z marketingiem międzynarodowym oraz promocją na rynku dziecięcym, dokonany został case study research obejmujący analizę zawartości stron WWW, opakowań wybranych produktów oraz treści ich reklam. Badania wykazały, że firmy prowadzą urozmaicone działania komunikacyjne za pomocą dedykowanych dzieciom narzędzi w Internecie oraz atrakcyjnych dla nich treści, zwłaszcza wizualnych, przekazywanych na opakowaniach oraz w biorących pod uwagę specyfikę ich wieku reklamach. Mimo drobnych rozbieżności, kierowane zarówno do dzieci jak i ich rodziców działania komunikacyjne w Polsce i we Francji nie mają znaczących różnic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies