Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creation of the citys brand among the citizens. Advertising campaing for Rzeszów – self-made project.

Tytuł:
Creation of the citys brand among the citizens. Advertising campaing for Rzeszów – self-made project.
Kreowanie wizerunku miasta wśród jego mieszkańców. Projekt własny kampanii miejskiej Rzeszowa
Autorzy:
Opalińska, Małgorzata
Słowa kluczowe:
image campaign, city, Rzeszów.
kampania, miasto, Rzeszów, wizerunek.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca w zakresie teoretycznym porusza tematykę kreowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców. W pierwszej jej części sprecyzowano podstawowe pojęcia użyte w pracy oraz przedstawiono problematykę kształtowania wizerunku jednostki terytorialnej oraz marki miasta. Rozważania te uzupełnione zostaną o elementy zaczerpnięte z badań nad socjologiczną rolą miasta wobec jego mieszkańców. Część metodologiczna zawiera charakterystykę metod badawczych, które posłużyły w kolejnym etapie pracy – badania ankietowego, pogłębionej analizy strategii promocyjnej Rzeszowa, analizy SWOT i kampanii reklamowej. Część empiryczna składa się z trzech elementów. Pierwszy z nich to analiza danych zebranych w ankiecie dotyczącej obrazu Rzeszowa wśród jego mieszkańców. Drugim elementem części empirycznej jest analiza SWOT dotychczasowych działań marketingowych Rzeszowa, natomiast trzecią jest projekt nowej kampanii wizerunkowej tego miasta.

The theoretical base of these thesis present the ideas standing behind the creation of the city's brand among the citizens. First part explains basic definitions, problems of the creating city's image and city's brand. They were completed by the sociological theories of the city, especially influence of urban space on the citizens. Methodological part characterize methods of the research that are used to prepare advertising campaign - inquiry form, deepen analysis of promotional strategy of Rzeszów, SWOT analysis and advertising campaign. Empirical part consist on three elements. First one is analysis of the data collected in inquiry that verified image of Rzeszów among the citizens of this city. Second one is SWOT analysis, concerning marketing actions of Rzeszów. The third part was a project of a new image campaign of Rzeszów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies